BoCycle

BoCycle

vrijdag 1 augustus 2014

Bocycle is weer in de lucht

Het is een tijdje stil geweest op Bocycles blog. De organisatie van Cycle Vision 2014 heeft mij als lid van het organisatiecomité heel wat vrije tijd gekost. En ik ben net gerecupereerd van een lange vakantie. Maar de ligfiets heeft niet stilgestaan. En wil je weten wat Suppen is en Blokarten? Lees dan gauw verder...

Hoogte- en dieptepunten
Op 24 mei verscheen het vorige bericht op dit blog. Sinds die tijd heb ik slechts 1158 km afgelegd, waarvan 942 km op de Challenge raceligfiets. Hieronder de hoogtepunten en enkele sfeerbeelden.
31 mei: Nostalgietocht met "Mooi Bennekom"
naar de pyramide van Austerlitz (113 km)
7 juni: Op weg naar de Housewarmingparty...

...van collega Heidy in Lelystad;
daar wil je wel 189 km voor omfietsen
29 jun: 3-uursrace Cycle Vision kort na start...
(foto Drop Limits)
...eindspurt...
(foto: Drop Limits)
...na 124 rondjes helemaal stuk...
(foto Marten Tacoma)
...de laatste 20 meter waren het zwaarst.
(foto: Drop Limits)
1 jul t/m 13 jul: 348 km met de...
...Doerak.



En wat is Suppen dan?
Bij het bewonderen van de Skutsje "Hoop op zegen", waarmee schipper Paul de Koe binnenkort aan de IFKS-wedstrijden meedoet, zag ik Suppers langs komen peddelen. Suppen staat voor "Stand Up Paddling". De Suppers deden mee aan een elfstedentocht van 118 km. Daarbij vergeleken is een 3-uursrace op Cycle Vision een onschuldig Roodkapje.
Suppers met op de achtergrond (in groen T-shirt) de officiële tijdwaarnemer.


En wat is Blokarten?
Bocycle op de blokart; een ligfiets zonder pedalen maar met een zeil.

En verder...
Hieronder een overzichtje van de (overige) kilometers die ik heb afgelegd.

3 opmerkingen:

Casper zei

Fijn dat je er weer bent Gerrit, ik begon je spannende verhalen al te missen. En, ik heb genoten op Cycle Vision, dank daarvoor.

BoCycle zei

Hoi Casper,

Dank voor je berichtje. En hoogtepuntje op de Cycle Vision was de uitreiking van de eerste prijs voor de fotowedstrijd voor een foto van LOL.

Wilco Pompert zei

Voor mij was de uitreiking van de derde prijs een hoogtepunt ....