BoCycle

BoCycle

maandag 29 augustus 2011

Oene 68km

Zaterdag ben ik met mijn ega naar een Quiltexpositie geweest in, the place of all places, Oene. Natuurlijk moest er ook gefietst worden: Oene 68km...

Ik besloot het rustig aan te doen, want na mijn zware training op de Posbank afgelopen woensdag (24 augustus) was de ochtendpols nog niet helemaal op het normale rustniveau van 58 bpm. Rob Harmeling was daar op de laatste Committed Power training duidelijk over: "Let erop dat je voldoende herstelt". Dat betekent voor mij fietsen met een hartslag tussen de 120 en 140 bpm.
Ik had op de fietstrouteplanner van de Fietsersbond een "makkelijk doorfietsen" route uitgezocht. Dus alle ingrediënten voor een relaxt tochtje. Bekijk de foto's en oordeel zelf of dit is uitgekomen.
Onderweg kwam ik tal van oldtimers tegen; misschien waren die op weg naar de oldtimerdag in Hattem.

Geen opmerkingen: