BoCycle

BoCycle

donderdag 3 november 2011

Bocycle gaat spinnen

Beste bloglezers...Volgende week donderdag ga ik voor het eerst van mijn leven spinnen in een sportschool in Oosterbeek. Ik ben benieuwd wat mij daar te wachten staat...

En zondag ga ik het met mijn ligfiets weer opnemen tegen die velomobilisten van ligfietsclub "Liggend Arnhem". Zin om mee te fietsen? Zorg dan dat je 11:00 uur bij de Eusebiuskerk in Arnhem bent (meer informatie op de website van Liggend Arnhem). Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte via dit blog. Alle reden dus om dit blog in de gaten te houden de komende week.

1 opmerking:

Wim zei

Mochten er mensen zijn die Arnhem te ver vinden en dichterbij Zutphen wonen, dan kun je zondag ook om half 10 naar de Markt komen. Het ligfietsclubje LOL fiets dan namelijk ook weer een toertocht. Zie ook de agenda op Ligfiets.net