BoCycle

BoCycle

vrijdag 20 januari 2012

Hoera, vandaag de 10.000ste bezoeker

Ja beste blogvolgers....Vandaag heeft Bocycle de tienduizendste bezoeker mogen verwelkomen op zijn blog. Een mooie gelegenheid om eens rond te struinen op dit blog. In dit blogbericht enkele suggesties...

Allereerst wil ik jullie, beste blogvolgers, heel erg bedanken voor jullie vele bezoekjes. Het is echt stimulerend dat mijn blogberichten zo vaak gelezen worden. Helemaal leuk is het als er een reactie geplaatst wordt. Dus de blogvolgers die hebben bijgedragen aan de 103 reacties die ik tot nu toe heb mogen ontvangen bedank ik in het bijzonder. Overigens kun je zelf zien hoe vaak dit blog is bezocht door helemaal naar de onderkant van dit blog te scrollen. Daar zie je de teller die op dit moment op 10.012 staat. En dan nu de blogsuggesties....

Weetjes en tips...

Een rechtopfietser die 20 km/h fietst, zou met hetzelfde vermogen op een ligfiets 28,7 km/h fietsen en in een banaan 38,2 km/h. Meer weetjes op: Wist je dat?

Een tip voor automobilisten die zeggen ligfietsers over het hoofd te zien.

Voor degenen die emotie zoeken...

Mijn overwinning van de Col de Joux Plane

Mijn geploeter in de ligfietsklassieker Lelystad-Enkhuizen-Lelystad in oktober

Mijn gevecht met de Keutenberg







Leuke film op YouTube...

Geen opmerkingen: