BoCycle

BoCycle

zondag 5 juni 2011

"Col de Joux Plane" met de ligfiets???

Beste blogvolgers....in mijn vorige bericht meldde ik dat de leiding van het Committed Power project vanwege veiligheidsredenen zich erop beraadde of, en zo ja onder welke condities ik mijn ligfietsavontuur in Committed Power nog wel zou kunnen voortzetten. Ik heb inmiddels een constructief gesprek gehad. Lees verder tot welk resultaat dit heeft geleid...

Hoera ik mag mee blijven doen met mijn ligfiets!!!! Onder strikte (veiligheids)voorwaarden welliswaar, maar mijn ligfietsavontuiur is voorlopig zekergesteld. Ik heb er nu wel een extra uitdaging bij. En dat is die sceptici laten zien dat ik met mijn ligfiets ook een mooie tijd kan neerzetten. Want, jaja, bij de beklimming van die Col de Joux Plane vindt ook een serieuze tijdmeting plaats.

Ik ga ook mijn trainingsschema drastisch omgooien en veel meer trainen op het (sneller) klimmen. Ik ben tot nu toe alle bergen en heuvels zonder problemen opgefietst, maar dan wel in een sloom tempo. En zonder dat daarin veel vooruitgang zat (zie mijn blogbericht van dinsdag 10 mei 2011). Houd mijn blog in de gaten, want in mijn volgende blogbericht rapporteer ik de resultaten van deze nieuwe trainingsmores in een 91km lange zware training rond de Oude Holleweg bij Beek-Ubbergen (op Hemelvaartsdag gereden).

Geen opmerkingen: