BoCycle

BoCycle

maandag 18 april 2011

Alweer een lekke band

Van Rob Harmeling hadden alle deelnemers aan de "Col de Joux Plane" een trainingsschema gekregen. Dat betekent drie keer per week op de fiets en elke dag een ander trainingsdoel:
dag 1: 90 minuten klimtraining met hoge cadans (trapfrequentie)
dag 2: 150 minuten uithoudingsvermogen
dag 3: 60 minuten krachttraining

Dinsdag 12 april wilde ik 's avonds na het werk een rondje krachttraining doen. Ver ben ik niet gekomen want de voorband bleek lek. Een klein gaatje dwars door de antileklaag van mijn Schwalbe Durano voorband. Deze was snel geplakt, maar het was inmiddels te laat (te donker) geworden om nog 60 minuten te gaan fietsen. Dat was de vierde lekke band met deze fiets binnen 1000 km.

Donderdag 14 april heb ik alsnog de krachttraining gefietst. Een pittige training, maar een onschuldig "Roodkapje" vergeleken met de Jan Janssen Classic die ik twee weken geleden heb gefietst.

En zaterdagochtend 16 april ben ik om 08:00 uur opgestaan om de klimtraining uit te fietsen.

Verder niets bijzonders behalve een paar mooie zaterdagochtendfoto's.

Geen opmerkingen: