BoCycle

BoCycle

vrijdag 24 juni 2011

Zaterdag Centrale training Committed Power rond Groesbeek

Zaterdag is er de vierde centrale training van het Committed Power project. Zo'n 400 sporters (waarvan 100 fietsers) gaan in de heuvels rond Groesbeek nordic walking, hardlopen, schaatsen en fietsen. Ik ben benieuwd of mijn klimprestaties verbeterd zijn. Houd dit blog in de gaten, want binnenkort verschijnt een verslag van dit evenement...

Overigens heb ik een leuke gadget met vaderdag gekregen: een stuurstandaard voor mijn fotocamera. In mijn volgende blogbericht over de training rond Groesbeek zullen foto's verschijnen die ik met behulp van dit handige steuntje heb gemaakt.

En donderdag heb ik een klein trainingsrondje (44km) in hartslagzones D1 en D2 volgens het trainingsschema van Rob Harmeling gefietst.

Geen opmerkingen: