BoCycle

BoCycle

zondag 3 maart 2013

Ik wil fietsen

Dit weekend heb ik mijn raceligfiets weer uitgerust met de veiligheidsvlag. Op deze vlag staat de tekst "Ik wil fietsen". Deze tekst heeft vandaag een dubbele betekenis...

Committed Power
Volgende week is er de eerste gemeenschappelijke training van het "Committed Power" project. Dat was de aanleiding om de vlag weer op de raceligfiets te monteren; zo ben ik namelijk nog beter zichtbaar in de groep met bukfietsende collega's.

Stichting...
"Ik wil fietsen" is de naam van een stichting die als doel heeft: "...mensen met een beperking te helpen bij het zoeken naar en vinden van een geschikte fiets." Zoals... Linda, die zich, na bemiddeling van de stichting, op een trike door het verkeer beweegt. Meer van dergelijke verhalen vind je op de website van de stichting "Ik wil fietsen".

Ik wil fietsen!!!
Maar "Ik wil fietsen" heeft nog een tweede betekenis... Ik wil namelijk heel graag fietsen, maar wordt al twee dagen binnengehouden door een hardnekkige griep. Gisteren had ik voor het eerst dit jaar mijn krachten willen meten met bukfietshobbyisten in de Rabo Voorjaarstocht van de ttv (Toertocht Veenendaal), maar mijn fysieke gesteldheid stond dit niet toe. Dus deze week heb ik maar 1 raceligfietskilometer (van een testritje na het bijstellen van de derailleur) op mijn fietslog bijgeschreven.

2 opmerkingen:

Wijnandt zei

We kunnen elkaar de hand geven, vrees ik... Ook hier komt van fietsen maar heel weinig: nasleep van een hardnekkig griepje (misschien wel 2) en het afschuwelijk koude weer. Na 8 km had ik het wel bekeken...

BoCycle zei

De buitentemperatuur gaat de goede kant op; maar mijn lichaamstemperatuur nog niet. Ik hoop dat het snel weer beter met jou en mij gaat.

Grt,
Bocycle