BoCycle

BoCycle

maandag 30 oktober 2017

Mooi Bennekom fietst Mooi Gelderland

Zaterdag reed ligfietsclub "Mooi Bennekom" zijn laatste toertocht van dit jaar. Deze tocht voerde door het bos, langs de uiterwaarden, door stedelijk gebied en liet de deelnemers ervaren hoe mooi Gelderland kan zijn. En met De Oude Herbergh hadden we een fantastische recuperatielocatie voor de koffie met dit keer een lekkere pannenkoek...

Hieronder de route en enkele sfeerfoto's. Wat kunnen woorden daar nog aan toevoegen?



5 opmerkingen:

Wim zei

Mocht iemand van Mooi Bennekom de maandelijkse toertocht missen, dan kunnen ze altijd nog bij LOL terecht.

Wij rijden 12 toertochten per jaar. Ook in de winter ;-)

Is dat nou Bert uit Rijssen die daar een pannenkoek aan het verorberen is?

Bert zei

Ja Wim, de enige echte!

BoCycle zei

Ja Wim, de liggers komen van heinde en ver om met Mooi Bennekom te mogen meefietsen. Zoals de enige echte Wim uit Rijssen en Jarno uit een dorp vlak bij Breda.

En dank voor de tip Wim. Het lijkt mij leuk weer eens met die lollige LOLlers mee te fietsen.

georges Matorell zei


Profiteer van onze leningaanbieding, snel krediet binnen 72 uur en begin met het kiezen van uw nieuwe levensproject. We bieden leningen aan alle serieuze en eerlijke mensen tot 10 000 000 euro of dollars met een rentepercentage van 3%. Onze overdrachten zijn door de bank verzekerd voor transactiebeveiliging. Dus, als u financiële hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op voor meer informatie.

E-mail: georges.matvinc@gmail.com

steven zei

Vrijdag vrijdag van de afgelopen week kreeg ik een lening van 15000 euro van Steven Funds een online leningbedrijf, ik las wat getuigenis over hen en ik besloot om een sollicitatie te solliciteren en naar mijn grootste verrassing werd de lening goedgekeurd en overgebracht naar mijn account afgelopen vrijdag contact met hen op via e -mail stevenfunds@outlook.com of whatsapp +2347043593434 voor elke soort lening