BoCycle

BoCycle

zondag 3 november 2013

To LOL or not to LOL, that's the question

Vandaag had ik mij ingeschreven voor de Tweede Herfsttoer van Zutphense ligfietsclub LOL. Dat bleek niet zo'n goed idee getuige de barre weersvoorspellingen...


"Het Volkshuis", vast vertrekpunt van LOL
Om 07:45 ging de wekker af. Het is namelijk 2 uur ligfietsen vanaf mijn domicilie naar het vaste vertrekpunt van LOL. Ik hoorde de regen op het dak kletteren. Ik raadpleegde gauw even de weersverwachting op Internet:

Toch een goede beslissing om thuis te blijven
"Buien met onweer, windkracht 5 tot 6, hagel en windstoten". Ik besloot mij nog maar even om te draaien in mijn bed en Casper (de LOL-coördinator) te SMS-en dat hij niet hoefde te rekenen op de aanwezigheid van Bocycle. Later vernam ik van Casper dat de liggers het tijdens de LOL-tocht wel hebben drooggehouden, maar dat ieders thuisreis nu niet bepaald onder ideale weersomstandigheden heeft plaatsgevonden. Ook boven mijn domicilie onweerde het 's middags heftig. 't Is toch een goede beslissing geweest om thuis te blijven.

Op de volgende links kun je lezen wat de LOL-deelnemers allemaal hebben meegemaakt tijdens hun barre Tweede Herfsttoer 2013 (LOL staat overigens voor Lekker Ongebonden Liggen):

2 opmerkingen:

Casper zei

tja Gerrit, een goede keuze inderdaad, als ik het beeld van buienradar zie. En ach, je maakt voldoende kilometers toch? Volgende keer beter #LOL

BoCycle zei

Ja Casper ik fiets absoluut een volgende keer met die gezellige ligfietsclub van je mee.