BoCycle

BoCycle

dinsdag 30 april 2013

De dag die je wist dat zou komen...

Terwijl de koning werd toegezongen in een ander Nederlands dan ik vroeger op school heb geleerd, heb ik mijn tijd doorgebracht op de ligfiets. Vandaag ging ik niet voor de dubbele, maar voor de tripele cijfers: 104 kilometer. En voor een snelheidsrecord...

Daar sta je dan...
Daar stond ik dan boven op de Brandenberg, tussen Galgensteeg en Grafwegen (what's in a name), net over de grens bij Groesbeek. Klaar voor de afdaling in een poging mijn persoonlijke snelheidsrecord te breken. De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.


Daar sta je dan...



Halfverhard
De W van snelheidsrecord en stamppot eten
En...het is mij gelukt: 64,88 km/h. Zou deze inspirerende tekst mij geholpen hebben?

Hou je veilig
En het was geen ongevaarlijke afdaling, want onder aan de heuvel ging de asfaltweg over in een halverharde weg.

En als je ooit je weg verliest
Nou dat was deze Koninginnedag (of was het Koningsdag) gelukkig niet aan de orde. Bocycle wist, dank zij zijn Garminnavigator, weer feilloos de weg naar huis te vinden.

Geen opmerkingen: