BoCycle

BoCycle

vrijdag 13 mei 2011

Volg mij op twitter tijdens de Grenslandklassieker Geleen

Zondag (15 mei) fiets ik met alle bikers van het "Committed Power team" de ISAAC Grenslandklassieker. Dit is een belangrijk trainingsonderdeel op weg naar de "Col de Joux Plane" in Frankrijk die het team in september gaat beklimmen.

Ik heb mij ingeschreven voor de afstand van 145 km (en 1550 hoogtemeters). Mede gezien de sombere weersvoorspelling belooft dit een zware tocht te worden. Misschien kom ik zelfs in de verleiding om het doorsteekje te nemen van de 100 km. Zie mijn blogbericht van 30 april voor meer informatie over deze klassieker.

Om 08:30 vertrekken de teamleden die de 145 km en de kortere afstanden fietsen. Om 16:00 uur sluit het pastabuffet in Geleen, dus voor die tijd moet ik wel terug zijn. Dat is zo'n zeven uur voor 145 km ofwel een gemiddelde van 21 km/h. Dat is voor mij stevig doorfietsen. Je kunt mijn geploeter volgen via mijn twitteraccount. Zondag om 08:00 uur verschijnt mijn eerste tweet.

Geen opmerkingen: