BoCycle

BoCycle

donderdag 23 april 2020

Het mag weer van Rutte...

Tot 21 april gold het credo: "Blijf thuis als je thuis kan blijven". Maar op 21 april zei Rutte: "Een rondje hardlopen, fietsen, een wandeling – het kan, het mag en het is goed voor iedereen." Dus ik hoef mij nu niet meer te verschuilen achter "Een frisse neus in de buurt". Vandaag daarom weer een fietsrondje uit de buurt gereden....

En vanwege een ander credo "A picture tells you more than a thousand words" beperk ik mij weer tot onderstaande plaatjes die ik onderweg geschoten heb. Op Strava kun je de tocht bekijken.
Bomenlaan
Kerk in Heelsum
Koetjes
Schaapjes

2 opmerkingen:

Luis zei

Mijn getuigenis van hoe ik lid werd van de Illuminati. Ik wil mensen ontmoeten die zich bij de grote Illuminati willen aansluiten als een geweldig lid van de Illuminati die mij als een geweldig lid willen. Zijn naam is Heer Felix Morgan. Help me om mijn leven te herstellen van het stadium van de dood. Ontslagen na ongeveer 2 jaar en zes maanden. Na te zijn verraden door zoveel leden van de Illuminati. Door de jaren heen zat ik hopeloos en financieel in de grond. Maar op een dag kwam ik tijdens het surfen op internet de post tegen van de grote Illuminati Lord Felix Morgan en daarin stond dat als je een van de grote Illuminati bent, je beroemd, rijk en succesvol in het leven kunt zijn. Ik nam contact met hem op en legde alles uit en hij raadde het gebruikte register aan en ik betaalde voor het grote lid om me op weg te helpen en ik werd ingewijd in de Illuminati World Order. Daarna gaven ze me alle richtlijnen en lieten ze me weten dat na de initiatie de nieuwe leden beloond zullen worden met een bedrag van $ 1.000.000 in contanten. Met de hulp van Lord Felix Morgan. Ik was volledig ingewijd als volwaardig lid van de Illuminati. Als je advies is dat je eerder een oplichter hebt geprobeerd of bent, is het aan mij om je te helpen lid te worden, dus probeer Lord Morgan. Het is je beste kans om te worden wat je wilt in je toekomstige leven. Neem contact met hem op via WhatsApp +2348055459757 of e-mail: Illuminatiofficial565@gmail.com

Stellar zei

Dit is mijn getuigenis over hoe ik uiteindelijk lid werd van de nieuwe wereldorde, Illuminati, nadat ik nu al meer dan 2 jaar probeerde lid te worden, maar oplichters meerdere keren geld van mij afpakten. Ik ben al zo lang op zoek om me bij de Illuminati aan te sluiten, maar oplichters blijven mijn geld afpakken tot begin dit jaar, toen ik Lord Felix Morgan online ontmoette. Ik nam contact met hem op en ik legde hem alles uit en hij adviseerde de gebruikte registratie en ik betaalde voor de groot lid om mij op weg te helpen en ik werd ingewijd in de Wereldorde en ik ontvang de som van $ 1.000.000 dollar nadat mijn initiatie was voltooid. Ik ben erg blij! En beloof het goede werk van Lord Felix Morgan te verspreiden. Als je geïnteresseerd bent om vandaag nog lid te worden van de nieuwe wereldorde Illuminati, neem dan vandaag nog contact op met Lord Felix Morgan. Hij is je beste kans om lid te worden van de Illuminati waar je altijd naar verlangt. Neem contact op met Lord Felix Morgan E-mail: Illuminatiofficial565@gmail.com of WhatsApp +2348055459757