BoCycle

BoCycle

zondag 31 maart 2019

Race op indoor wielerbaan na "Mooi Bennekom"

Zondag organiseerde de Nederlandse ligfietsvereniging een ligfietsrace op een indoor wielerbaan. Zo'n houten racebaan met schuine bochten. Dat wilde ik wel eens meemaken. Een dag nadat ik 97 km met ligfietsclub "Mooi Bennekom" had gefietst. Lees hoe ik het er heb afgebracht...

De race
De wedstrijd werd verreden op de wielerbaan Omnisport in Apeldoorn. Dit is een indoor, houten wielerbaan met schuine kombochten en ook op de rechte stukken is de baan schuin. Het is wel heel bijzonder om op zo'n baan te fietsen; vooral hoog in de baan de bochten nemen geeft wel een kick. Er werden twee wedstrijden gereden:
  • individueel 1 km staande start
    dwz wie rijdt het snelst 4 rondjes 
  • 1 uur criterium staande start
    ofwel wie rijdt (met z'n allen op de baan) in 1 uur tijd de meeste rondjes.



Nummer 1 in het seniorenklassement
Er waren 20 ligfietsers en ik eindigde in beide races op de eerste plaats in het seniorenklassement met een gemiddelde snelheid van 37,067 km/uur respectievelijk 34,847 km/uur (ofwel 143 rondjes). Hiernaast de volledige uitslag van het 1 uur criterium (bron www.ligfiets.net)...
De foto's heeft Ramsus van mij genomen. Klik hier voor een filmpje van een spectaculaire inhaalactie in de bocht door mij.


De beste koffie ooit
De tocht van ligfietsclub "Mooi Bennekom" had als titel "De beste koffie ooit". Deze titel refereert aan het recuperatiepunt Carnegie Cottage dat deze fietsers al eens eerder hadden aangedaan en toen (en ook nu) waren alle liggers het er over eens: "De beste koffie ooit en uitstekend huisgemaakt appelgebak".

2 opmerkingen:

Brian Günter Haugen zei

Name..Brian Günter Haugen
Live In ..... Nordrhein-Westfalen
Beruf ...... Business Executive
Darlehensbetrag .... 250.000 €
Darlehenszinsen .... 1%
Religion: Katholizismus
Meine E-Mail für jeden Equire; brianhuagen101@gmail.com

Es wurde gesagt, dass das Leben nur dann wirklich in vollen Zügen genossen werden kann, wenn es Leiden und Schmerzen gegeben hat. Ich bin froh und dankbar, dass ich bei meiner Mizuho Bank, Ltd. Filiale Düsseldorf einen Kredit in Höhe von 250.000 € erhalten habe Bankkonto,. Sind Sie ein Mann oder eine Frau und haben einen Kredit beantragt und wurden von Ihrer Bank abgelehnt? Ich möchte Ihnen heute sagen, dass Sie einen Kredit von der besten Online-Firma erhalten können und nicht viele Dokumente ausfüllen müssen, sie haben auch einen guten Zinssatz von 1%. Ich wurde von einem Freund, der einen Kredit von ihnen erhalten hatte, der AASIMAHA ADILA LOAN COMPANY vorgestellt. Ich brauchte Bargeld und besuchte meine Bank. Sie sagten mir, dass ich wegen schlechter Kredite nicht qualifiziert sei, einen Kredit zu erhalten, und die Bankzinsen auch hoch. Ich bin jetzt glücklich, weil ich das große Geschäft meiner Träume aufbauen kann. Meine Zahlung wird bald beginnen. Verschwenden Sie keine Zeit mehr mit der Geschäftsbank mit dem hohen Zinssatz und wenden Sie AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM an, um Ihre Darlehensmittel zu erhalten. Sie sind sehr schnell zu genehmigten Darlehen und schreiben Ihr Konto am selben Tag des Antrags gut. Nein, zu viele Prozesse und Verfahren sind wie bei den Banken involviert. Die Darlehensfirma weiß nicht, dass ich diese guten Nachrichten teile. Sie können sie per E-Mail kontaktieren.
Jetzt bewerben ..... (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)
Meine E-Mail für jeden Equire; brianhuagen101@gmail.com

financialserviceoffer zei

Do you need Personal Finance?
Business Cash Finance?
Unsecured Finance
Fast and Simple Finance?
Quick Application Process?
Finance. Services Rendered include,
*Debt Consolidation Finance
*Business Finance Services
*Personal Finance services Help
contact us today and get the best lending service
personal cash business cash just email us below
Contact Us: financialserviceoffer876@gmail.com
call or add us on what's app +918929509036