BoCycle

BoCycle

maandag 7 september 2015

PR op Oude Kleefsebaan

Zondag heb ik nieuwe banden om de ligfiets gelegd en ben ik naar het Rijk van Nijmegen getogen voor een praktijkproef...

Schwalbe
Voor heb ik er een "Schwalbe One" omgelegd en de achterband is een "Schwalbe Ultemo ZX". Twee top-wedstrijdbanden uit de Schwalbe collectie. Ook is vorige week de as van het achterwiel gerepareerd. Genoeg ingrediënten om toptijden neer te zetten dus.

Vijf pukkels
En dat is gelukt op mijn trainingsrondje in het Rijk van Nijmegen. De volgende beklimmingen zaten in de route:
* Beekmansdalseweg
* Oude Holle weg (3x)
* Hohldöm
* Vogelsang
* Oude Kleefsebaan

Strava
Op www.Strava.com heb ik het tracklog geanalyseerd en....ik bleek 6 klimmetjes het snelst aller tijden te hebben beklommen. Maar liefst 6 Persoonlijke Records. De gebruikers van www.Strava.com kunnen volger van Bocycle worden en zelf mijn verrichtingen bekijken. Voor de niet-Strava-gebruikers heb ik hieronder de gegevens van mijn beklimming van de Oude Kleefsebaan weergegeven.
Klik op het plaatje voor een beter leesbare weergave


Ook de Oude Holleweg is het vermelden waard. Welliswaar geen PR, maar wel twee toptijden.
Klik op het plaatje voor een beter leesbare weergave


Welk deel van deze prestatie nu is toe te schrijven aan de Schwalbe banden en de gerepareerde Deore-as en welk deel ik te danken heb aan mijn trainingskilometers, vermeldt Strava niet. Maar ik ga met vertrouwen naar het Spaanse Catalonië waar dit jaar de finale van het Committed Power project plaatsvindt.

Geen opmerkingen: