BoCycle

BoCycle

donderdag 19 juli 2012

Onthaasten: 336 km in 14 dagen

Ja beste blogvolgers, het is even stil geweest op het blog van Bocycle. Maar hij heeft niet stilgezeten en in de afgelopen 14 dagen 336 km afgelegd. Lees gauw verder waar Boycle heeft uitgehangen na het overwinnen van de bolletjestrui in Willingen...

Die 336 km heb ik niet afgelegd per ligfiets, maar per motorjacht. En dat was niet zo maar een motorjacht, maar een hybride boot. Elektrisch heb ik mij voortbewogen met een gangetje van gemiddeld 6 km/h. Onderstaande fotoreportage geeft een impressie van dit heerlijk onthaasten.

Toen ik bij thuiskomst op de weegschaal ging staan, wees de wijzer 84,1 kg aan; 5 kg meer dan mijn ideale streefgewicht dat ik had voor deze onthaastvakantie. Dat impliceert weer een stevig trainingsrogramma in hartslaggebied D1 om de overtollige vetkilo's weer te verbranden. De eerste 108km daarvan heb ik op 18 juli afgelegd. En die kilometers vielen mij zwaar. Maar daarover bericht ik jullie in een volgend blogbericht.

Geen opmerkingen: